- 4 habs.
- 2 banys
- 109 m²
Pis en venda a Rúa Benito Blanco Rajoy, 5, Cuatro Caminos - Plaza de la Cubela
A Coruña Capital
En venta piso de 109m2 construidos a reformar. Cuenta con plaza de garaje con acceso desde el mismo edificio y ascensor. Está ubicado en la calle Benito Blanco Rajoy, con amplias vistas a la calle Ramón y Cajal (justo en frente a El Corte Inglés).
Planta alta. Es un piso exterior, muy luminoso, con muy buena orientación (sur) y una planta muy regular. Ofrece buenas posibilidades de cara a una reforma.
Actualmente está distribuido en 4 dormitorios, 2 baños, salón, cocina y recibidor.
Se puede ver un vídeo en detalle en:
https://www.veed.io/view/ca50***487-a3a4-f9e124e8a768
Por favor, absténganse de contactar inmobiliarias y otras agencias. Gracias
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Parquet
- Electrodomèstics
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.436 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.436 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
420.000 €
Impostos i despeses de la compra:
27.399 €
Cost total de l'immoble:
447.399 €
Estalvi aportat:
84.000 €
Import de la hipoteca:
363.399 €
Interessos totals:
153.513 €
Cost total amb hipoteca
600.912 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.