- 2 habs.
- 2 banys
- 93 m²
- 6ª Planta
Dúplex en venda a Ronda de Monte Alto, Monte Alto - Zalaeta - Atocha
A Coruña Capital
Se vende bonito dúplex luminoso y soleado en la Calle Faro, Monte Alto. Próximo al Paseo Marítimo, Ciudad Deportiva y con vistas al mar y a la Torre de Hércules.
Dispone de un amplio salón comedor con cocina equipada , zona de lavandería independiente, un dormitorio y un baño completo en la planta baja. En la planta superior, un dormitorio, baño completo y acceso a una bonita terraza con parte acristalada, perfecta para disfrutar todo el año y el resto descubierta. Estupendas vistas al mar y soleada.
Trastero en el mismo edificio.
(Este anuncio no es vinculante, puede contener errores. Se muestra a título informativo y no contractual)
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysPlanta
6a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Cuina Office
- Electrodomèstics
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.096 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.096 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
320.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.399 €
Cost total de l'immoble:
341.399 €
Estalvi aportat:
64.000 €
Import de la hipoteca:
277.399 €
Interessos totals:
117.183 €
Cost total amb hipoteca
458.582 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.