- 3 habs.
- 2 banys
- 242 m²
- 616 m² terreny
Casa o xalet en venda a A Bola
A Bola
Inmobiliaria Arenhouse vende excepcional casa de 242 metros cuadrados de piedra independiente . Con todos los muros dobles, para restaurar totalmente, todos los servicios a pie de finca.. REGISTRADA. Precio negociable.
Consta de una finca de 616 metros cuadrados y una construcción de piedra dedicada a almacén de 80 metros enfrente de la propiedad.
Está ubicada a 4 km de Celanova y a 3 km de A Bola, y a 3 km de la autovía AG 31 .
Si necesita más información puede consultar en www.arenhouse-es
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
62 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
62 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
16.000 €
Impostos i despeses de la compra:
2.921 €
Cost total de l'immoble:
18.921 €
Estalvi aportat:
3.200 €
Import de la hipoteca:
15.721 €
Interessos totals:
6.641 €
Cost total amb hipoteca
25.562 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.