Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 35 m²
Oficina en venda a Condes de Aragon, Romareda
Zaragoza Capital
Oficinas disponibles en Romareda, c/ Condes de Aragón en edificio moderno, una oficina/Loft de 40 m2 y otra de 50 m2 construidos, totalmente instaladas, climatización, oficina diáfana, próximas al Seminario, hospitales, centro de salud, Colegios, exteriores, Oportunidad, posibilidad de uso de zonas comunes del edificio, Gimnasio y zonas de esparcimiento, posibilidad de comprar una plaza de aparcamiento en el propio edificio.
Ayudamos a nuestros clientes a elegir la opción que mejor se adapte a sus necesidades,
35 años de experiencia en el sector inmobiliario.* Información y condiciones de carácter comercial sin validez contractual.
Característiques
Tipus d'immoble
OficinaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
401 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
401 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
113.200 €
Impostos i despeses de la compra:
10.959 €
Cost total de l'immoble:
124.159 €
Estalvi aportat:
22.640 €
Import de la hipoteca:
101.519 €
Interessos totals:
42.885 €
Cost total amb hipoteca
167.044 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.