Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 bany
- 120 m²
- 1ª Planta
Sol·licita una visita virtual guiada, amb la qual podràs visitar tots els racons mentre un agent immobiliari resol els teus dubtes durant una videotrucada. Fes un cop d'ull a la teva nova llar sense sortir de casa!
Oficina en venda a Calle Colombia, 45, Rollo - Puente Ladrillo
Salamanca Capital
Amplia y luminosa oficina en venta. Ubicada en el Barrio de Puente Ladrillo, entre las calles Colombia y Jamaica, en una zona mixta en la que conviven naves de uso industrial y viviendas en su parte más alta, con entrada independiente. La oficina cuenta con una superficie construida de 120 m2 distribuidos en cuatro dependencias, separadas entre sí por mamparas y un aseo en el interior de la oficina. Además, dispone de un balcón y una amplia terraza de aproximadamente 50 m2 con un cuarto de trastero, ideal como espacio extra de almacenaje.
La oficina cuenta con suelos de vinilo, techo técnico, ventanas de aluminio correderas en todo su perímetro que junto a la orientación de sus fachadas (sur, este y oeste) proporcionan sol y luz natural durante todo el día. Además dispone de termo eléctrico para el agua caliente sanitaria y acometida de gas si necesitas dotarla de calefacción.
Si estás interesado, no lo dudes y llámanos para agendar una visita.
Característiques
Tipus d'immoble
OficinaOrientació
Sud-estAigua calenta
ElectricitatEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
- Balcó
- Accés 24h tots els dies de l´any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
529 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
529 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
150.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.903 €
Cost total de l'immoble:
163.903 €
Estalvi aportat:
30.000 €
Import de la hipoteca:
133.903 €
Interessos totals:
56.565 €
Cost total amb hipoteca
220.468 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.