- 70 m²
Oficina en venda a Calle Flauta Mágica, 15, Distrito Zeta - Recinto Ferial Cortijo de Torres
Málaga Capital
En Venta o alquiler de amplia oficina de 65 metros construidos zona de Polígono Alameda Dispone de una espaciosa zona de trabajo, y dos despachos tabicados con mampara de cristal. Dispone de Puerta de entrada de seguridad, suelo tarima, aire acondicionado. Incluye una plaza de parking propia en el mismo edificio. Hay dos cuartos de baño de uso común en cada planta del edificio. La oficina está ubicada en una zona tranquila sin ruidos y es muy luminosa, a pocos metros del centro financiero de la ciudad, conectada con la autovía en todas las direcciones de forma rápida.
Disponibilidad inmediata.
Característiques
Tipus d'immoble
OficinaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
415 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
415 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
120.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.103 €
Cost total de l'immoble:
129.103 €
Estalvi aportat:
24.000 €
Import de la hipoteca:
105.103 €
Interessos totals:
44.399 €
Cost total amb hipoteca
173.502 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




