Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 40 m²
Oficina en venda a Calle Exposición, 14, Pisa
Mairena del Aljarafe
En venta (o alquiler opción a compra) estupenda oficina de 40m2 en edificio SODINUR, mejor zona del poligono, a 30 metros del puente peatonal que conecta con el metro.
Plaza de aparcamiento en propiedad y estupendas zonas comunes con baños en todas las plantas, ascensor, sótano y puerta de seguridad que protege la oficina.
Reformada, tres splits independientes, luces LED, puestos de trabajo, actualmente consta de sala de reuniones y dos despachos independientes con ventana climalit y persiana eléctrica. Opción de tercer despacho independiente y climatizado.
Lista para entrar.
Condiciones de alquiler con opción a compra negociables.
Característiques
Tipus d'immoble
OficinaEstat
ReformatAntiguitat
Menys d'1 anyAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
106 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
106 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
29.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.671 €
Cost total de l'immoble:
32.671 €
Estalvi aportat:
5.800 €
Import de la hipoteca:
26.871 €
Interessos totals:
11.351 €
Cost total amb hipoteca
44.022 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




