Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 20 m²
- 6ª Planta
Oficina en venda a Calle de la Montera, 32, Sol
Madrid Capital
Oficina en venta a 1 minuto de Gran Vía, en una ubicación céntrica, comercial y de máxima demanda. Espacio recién reformado, dividido en dos salas diáfanas, con calefacción, portero físico y ascensor. Lista para entrar y adaptarse a cualquier actividad profesional.
Una excelente oportunidad para autónomos que buscan un espacio moderno y representativo en pleno centro de Madrid, y para inversores interesados en un activo con alta rentabilidad, gran demanda y ubicación estratégica.
Situada en una zona vibrante, rodeada de comercios, restaurantes y transporte público, ideal para negocios que necesitan visibilidad, flujo de personas y comodidad.
ABSTENERSE AGENCIAS.
Característiques
Tipus d'immoble
OficinaEstat
Gairebé nouPlanta
6a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Alarma
- Sistema Videovigilància CCTV 24h
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
415 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
415 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
120.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.103 €
Cost total de l'immoble:
129.103 €
Estalvi aportat:
24.000 €
Import de la hipoteca:
105.103 €
Interessos totals:
44.399 €
Cost total amb hipoteca
173.502 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.