Pis en venda a Avinguda de la Generalitat, 5p, Temple
Tortosa
Pertany a la promoció Residencial Sb Porta Tortosa 2
Estrena vivienda de 3 habitaciones ubicada en la cuarta planta del edificio de obra nueva Residencial SB Porta Tortosa 2. Muy bien distribuida con zona de día integrada por una amplia cocina abierta con isla central, comedor y zona de noche con 3 dormitorios dobles y dos baños, uno de ellos con plato de ducha y el otro con bañera. Dispondrá de una amplia terraza orientada al sur. Una piscina exterior con zona de solárium y gimnasio, ambos en la cubierta, permitirá gozar a toda la familia en sus momentos de descanso. Plaza de parking de compra opcional con posibilidad de trastero. El edificio gozará del sello de Certificación energética A y se ubicará en la zona del Temple Sud de Tortosa. La entrega de llaves está prevista para finales de 2026. Iva del 10% no incluido.
Característiques de l'habitatge
Característiques bàsiques
Interior
Certificat energètic
Immobles d'aquesta promoció
4 Habitatges en aquesta promoció
Pertany a
RESIDENCIAL SB PORTA TORTOSA 2
Promoció Des de 241.000 €
Avinguda de la Generalitat, 5p, Tortosa
- Habitacions:De 3 a 4
- Banys:2
- Superfície:De 97 m² a 134 m²
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.043 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.043 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
291.000 €
Impostos i despeses de la compra:
31.171 €
Cost total de l'immoble:
322.171 €
Estalvi aportat:
58.200 €
Import de la hipoteca:
263.971 €
Interessos totals:
111.511 €
Cost total amb hipoteca
433.682 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.