Pis en venda a Maçanet de la Selva pueblo
Maçanet de la Selva
Pertany a la promoció Residencial Bellavista
Llum, funcionalitat i un exterior propi: aquest primer pis "D" de Residencial Bellavista reuneix tot el que cal per sentir-se com a casa des del primer dia.
Amb 76,45 m² construïts, l'habitatge disposa de dues habitacions, un bany complet, safareig independent i una àmplia sala d'estar-menjador amb cuina oberta, pensada per aprofitar cada racó amb intel·ligència.
La terrassa de 12,33 m² esdevé una veritable extensió de la llar. Un espai ideal per esmorzar amb calma, gaudir d'un vermut a l'aire lliure o simplement desconnectar sense sortir de casa.
Residencial Bellavista és una promoció de només 18 habitatges concebuda per oferir confort, eficiència energètica i una arquitectura contemporània. Tots els habitatges disposen de qualificació energètica A, aerotèrmia, climatització fred-calor, cuina completament equipada, excel·lent aïllament tèrmic i acústic i acabats seleccionats per garantir durabilitat i qualitat.
El preu inclou plaça d'aparcament i accés a una agradable zona comunitària enjardinada amb espai de jocs infantils.
Situat a l'avinguda dels Països Catalans de Maçanet de la Selva, a només 20 minuts de Girona i molt ben comunicat amb l'AP-7 i la C-35, és una oportunitat ideal tant per viure-hi com per invertir.
Lliurament previst: 2027
Característiques de l'habitatge
Característiques bàsiques
Interior
Certificat energètic
Immobles d'aquesta promoció
13 Habitatges en aquesta promoció
Pertany a
Residencial Bellavista
Promoció Des de 235.000 €
Maçanet de la Selva
- Habitacions:De 2 a 3
- Banys:De 1 a 2
- Superfície:De 68 m² a 118 m²
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
844 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
844 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
235.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.496 €
Cost total de l'immoble:
260.496 €
Estalvi aportat:
47.000 €
Import de la hipoteca:
213.496 €
Interessos totals:
90.188 €
Cost total amb hipoteca
350.684 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.