- 23 m²
Garatge en venda a Avenida Avenida Emilio Lemos, 42, Colores - Entreparques
Sevilla Capital
Garajes de procedencia bancaria. Sin comisiones para el comprador.
CAMPAÑA ESPECIAL: 2ª PLAZA AL 50% DE DESCUENTO Oferta válida para ofertas generadas y escrituradas entre el 01/04/2026 y el 30/06/2026. Compra tu primera plaza a precio vigente y consigue la segunda al 50% en el mismo acto de compra. Consulta condiciones.
Se trata de plazas de garaje situadas en el edificio de la Avenida de Emilio Lemos, 42, distribuidos en tres plantas.
El precio de cada plaza varía en función de los m2 y la planta en la que se localice. Está entre 3.000 € una plaza en la planta -3 con 22,66 m2 y 6.400 € en planta -1 y 58,89 m2.
Honorarios profesionales incluidos en el precio final. SIN COMISIONES PARA EL COMPRADOR.
No incluidos gastos de notaría, registro y posible gestión de crédito hipotecario.
Característiques
Tipus d'immoble
GaratgeAscensor
No
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
17 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
17 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
3.000 €
Impostos i despeses de la compra:
1.851 €
Cost total de l'immoble:
4.851 €
Estalvi aportat:
600 €
Import de la hipoteca:
4.251 €
Interessos totals:
1.796 €
Cost total amb hipoteca
6.647 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.