Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 12 m²
Garatge en venda a Calle Velázquez, 14, San Claudio - La Chantría
León Capital
✔ Ubicación inmejorable: A escasos metros del Corte Inglés, en zona céntrica y bien comunicada.
✔ Amplias dimensiones: 5 m x 2,50 m – Fácil aparcamiento en una sola maniobra por pasillo muy ancho.
✔ Excelente iluminación: Luminaria fija con interruptor en la misma columna, pared trasera.
✔ Entrada de vehículos por Calle Velázquez y Salida de vehículos por Calle Señor de Bembibre (con mando a distancia) y Acceso peatonal por Calle Fray Luis de León.
✔ Zona de estacionamiento regulado (ORA verdeazul) en todas las calles aledañas: Ideal para residentes o inversores.
Reformas recientes en 2024:
Sistema de extracción de aire, protección contra incendios e iluminación renovados por completo.
Característiques
Tipus d'immoble
GaratgeAscensor
No
- Porta Automàtica
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
106 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
106 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
29.400 €
Impostos i despeses de la compra:
3.405 €
Cost total de l'immoble:
32.805 €
Estalvi aportat:
5.880 €
Import de la hipoteca:
26.925 €
Interessos totals:
11.374 €
Cost total amb hipoteca
44.179 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.


