- 18 m²
Garatge en venda a Mazarredo Zumarkalea, 57, Abandoibarra - Guggenheim
Bilbao
Alquilo plaza de garaje para particular en pleno centro de Bilbao (Alameda Rekalde).
• Capacidad: Espacio óptimo para un coche mediano (tipo SEAT León, Volkswagen Golf) y una moto o similar.
• Accesibilidad: Muy cómoda. Dispone de acceso peatonal fácil directamente desde la calle por Alameda Rekalde, ideal para el día a día sin rodeos ni escaleras incómodas.
• Trato directo: Soy propietario particular, por lo que la gestión es ágil y sin comisiones de agencias inmobiliarias.
Zona inmejorable, segura y con excelentes accesos. Mejor verla y probarla con tu propio vehículo sin ningún tipo de compromiso para comprobar las medidas y la maniobra.
Interesados, contactar para concertar una visita.
Característiques
Tipus d'immoble
GaratgeAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
No
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
109 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
109 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
32.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.881 €
Cost total de l'immoble:
35.881 €
Estalvi aportat:
6.400 €
Import de la hipoteca:
29.481 €
Interessos totals:
9.747 €
Cost total amb hipoteca
45.628 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.