Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 11 m²
Garatge en venda a Carrer Borriana, 48, Sant Andreu de Palomar
Barcelona Capital
OPORTUNIDAD!
Plaza de parquing en venta ubicado en la Calle Borriana 48, para vehículo pequeño tipo Volkswagen Polo, Renault Clio, Fiat 500, Toyota Yaris, Smart, etc. La plaza, situada en planta única, tiene unas medidas de 4 metros de largo x 1,90cm de ancho con fácil maniobrabilidad.
El Parking cuenta con sistema de videovigilancia en inmejorable ubicación, junto a la Rambla del Onze de Setembre, rodeado de todo tipo de servicios, comercios, colegios y transportes públicos (H8, H6, 34, 11 Metro Onze de Septiembre de las líneas L-9 y L-10)
El precio de venta del parquing no incluye ni impuestos ni gastos que grava la compraventa (ITP, gastos notariales y registrales) ni tampoco los honorarios de la agencia a pagar por la parte compradora, previo pacto, según el articulo 55-6-I DE LA LLEI 18/2007 DEL 28 DE DICIEMBRE, DEL DRET DE L'HABITATGE.
AGENTE DE LA PROPIEDAD INMOBILIARIA COLEGIADO Nº 2281
AICAT REGISTRADO Nº 4550
Característiques
Tipus d'immoble
GaratgeAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
No
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
38 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
38 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
9.000 €
Impostos i despeses de la compra:
2.541 €
Cost total de l'immoble:
11.541 €
Estalvi aportat:
1.800 €
Import de la hipoteca:
9.741 €
Interessos totals:
4.115 €
Cost total amb hipoteca
15.656 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.