- 1089 m²
Garatge en venda a de Irlanda, 4, San Eugenio Alto
Adeje
¡Atención, amantes del asfalto! Se venden nada menos que ¡39 plazas de garaje en la fabulosa calle Irlanda, San Eugenio, Adeje! Puedes llevarte todo el paquete o elegir las mejores plazas sueltas. Con tamaños desde los cómodos 21 hasta los espaciales 39 metros cuadrados (algunas con más de 4 metros de altura), aquí hay espacio suficiente incluso para tus sueños automovilísticos. ¿Necesitas un refugio seguro para tu coche mientras disfrutas del sol? O quizás desees convertir una plaza en trastero personal donde guardar esos objetos especiales que no caben ni bajo la cama... Sea cual sea tu plan maestro, esta es una oportunidad dorada a precios increíbles. No te quedes sin probar suerte; este lote se va volando como pan caliente!
Característiques
Tipus d'immoble
GaratgeAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
No
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
80 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
80 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
21.500 €
Impostos i despeses de la compra:
2.931 €
Cost total de l'immoble:
24.431 €
Estalvi aportat:
4.300 €
Import de la hipoteca:
20.131 €
Interessos totals:
8.504 €
Cost total amb hipoteca
32.935 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.