Edifici en venda a Dreta de l'Eixample
Barcelona Capital
Gran oficina en el centro de la ciudad en una de las calles más prestigiosas de Barcelona. Los espacios son adaptables a diferentes tipos de negocios y/u oficinas. Actualmente está configurado como oficinas y comprende el espacio a nivel de la calle del edificio de oficinas con un vestíbulo de entrada común. El nivel inferior (-1) es accesible por ascensor y escalera, y ambas plantas tienen mucha luz natural. La ejecución es de alta calidad. Hay baños en los 3 niveles, así como 3 salidas de emergencia diferentes. Los espacios son los siguientes: Nivel inferior - 240m2 Planta baja/Primer piso - 550m2 Segundo piso - 570m2
Característiques
Tipus d'immoble
EdificiEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:176 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:43 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
17.298 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
17.298 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
4.860.000 €
Impostos i despeses de la compra:
489.785 €
Cost total de l'immoble:
5.349.785 €
Estalvi aportat:
972.000 €
Import de la hipoteca:
4.377.785 €
Interessos totals:
1.849.331 €
Cost total amb hipoteca
7.199.116 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.