Conecta tu hogar
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Llinars del Vallès
Habitatge d’obra nova amb una superfície de 73,03 m² construïts, dissenyat per oferir una distribució funcional, llum natural i confort en el dia a dia. Es tracta d’un pis molt equilibrat dins la promoció, ideal tant per a primera residència com per inversió gràcies a la seva tipologia pràctica i molt demandada.
La zona de dia està formada per una sala d’estar-menjador còmoda i ben proporcionada que connecta amb l’exterior, creant una sensació d’amplitud i ventilació natural molt agradable. El balcó actua com una extensió de l’espai interior, aportant llum i permetent gaudir d’un petit espai exterior privat.
Disposa de 2 habitacions amb bona distribució que permeten diferents configuracions segons necessitats: dormitori principal, habitació auxiliar, despatx o espai polivalent. El bany complet té un disseny funcional i pràctic pensat per a ús diari.
La seva orientació est garanteix entrada de llum natural suau durant el matí, molt valorada perquè aporta confort tèrmic i llum sense excés de calor a la tarda.
Situat dins una promoció moderna amb acabats actuals i criteris d’eficiència energètica, és un habitatge còmode, funcional i fàcil de comercialitzar.
Característiques
73,03 m² construïts
2 habitacions
1 bany
Balcó exterior
Orientació est
Primera planta
Bloc A · Porta 2A
Obra nova
11 Viviendas en esta promoción
Pertenece a la promoción
Carrer Montseny, 19, Llinars del Vallès
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
933 € *
* Provisional sujeto a estudio y oferta de CaixaBank
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
933 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
* Provisional sujeto a estudio y oferta de CaixaBank
Precio del inmueble:
260.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
28.071 €
Coste total del inmueble:
288.071 €
Ahorro aportado:
52.000 €
Importe de la hipoteca:
236.071 €
Intereses totales:
99.725 €
Coste total con hipoteca
387.796 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Contrata luz y gas online, sin permanencia
En Mapfre tu seguro desde 120€/año
Cuéntanos qué has visto para poder corregirlo.