Conecta tu hogar
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Vall-llobrega
MAGNÍFICA CASA ADOSSADA CANTONERA EN VENDA AL CENTRE DE VALL-LLOBREGA
Amb dues agradables zones exteriors, garatge privat amb accés directe a l’habitatge i una excel·lent lluminositat en tots els espais, us presentem aquesta fantàstica casa cantonera al bonic poble de Vall-llobrega.
L'habitatge es distribueix en dues plantes còmodes:
En accedir-hi, trobem un rebedor que actua com a distribuïdor i que ens condueix a l’ampli saló-menjador, amb sortida directa a una preciosa terrassa orientada al sud, ideal per gaudir del sol durant tot el dia.
La cuina, independent i molt funcional, té sortida a un segon pati-terrassa que ofereix un espai perfecte per a un menjador d’estiu, equipat amb barbacoa, ideal per a trobades i sopars a l’aire lliure durant els mesos més càlids.
En aquesta planta també hi trobem un despatx o dormitori polivalent i un lavabo de cortesia.
A la planta superior, la zona de nit es compon d’una suite principal amb bany privat i sortida a balcó, una habitació doble i una habitació individual que comparteixen una acollidora terrassa, a més d’un despatx (actualment com a oficina, però amb possibilitat de ser dormitori) i un bany complet.
El garatge és tancat, de bona mida i amb accés directe des de l’interior de la casa, fet que aporta comoditat i seguretat.
La casa disposa de calefacció de gas natural, aire condicionat per splits, fusteria d’alumini amb doble vidre i terres de gres. Tot en molt bon estat i llesta per entrar-hi a viure.
Situada en un poble amb alta demanda residencial, molt tranquil i envoltat de natura, aquesta propietat es troba a només 5 minuts amb cotxe del centre de Palamós, on trobaràs tots els serveis, comerços i la platja.
Casa a tres vents, molt assolellada, amb una orientació excel·lent i accés fàcil.
Una gran oportunitat tant com a residència habitual com a segona residència a la Costa Brava.
Per a més informació o per concertar una visita, no dubtis a contactar amb el nostre equip comercial.
LES VOLTES Real Estate – Empordà i Costa Brava
www.lesvoltesrealestate.com
Tipo de inmueble
Disponibilidad
Orientación
Antigüedad
Ascensor
Amueblado
Energía
Emisiones
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
1.965 € *
* Provisional sujeto a estudio y oferta de CaixaBank
¿Ya estás buscando financiación?
Te ayudamos a encontrar la opción que mejor se adapta a ti.
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Tu cuota mensual
1.965 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
* Provisional sujeto a estudio y oferta de CaixaBank
Precio del inmueble:
550.000 €
Impuestos y gastos:
57.347 €
Coste total del inmueble:
607.347 €
Ahorro aportado:
110.000 €
Importe de la hipoteca:
497.347 €
Intereses totales:
210.097 €
Coste total con hipoteca
817.444 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
¿Ya estás buscando financiación?
Te ayudamos a encontrar la opción que mejor se adapta a ti.
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Contrata luz y gas online, sin permanencia
Cuéntanos qué has visto para poder corregirlo.