- 4 habs.
- 2 baños
- 324 m²
Casa adosada en venta en Creu de Barberà
Sabadell
FALGUERAS INMOBILIARIA VEN CASA A LA CREU DE BARBERA
Comercialitzem la venda d'una casa cantonera a Sabadell, ubicada a la zona de la Creu de Barberà. Té una superfície d'habitatge de 205 m² segons cadastre i local de 119 m². Planta baixa amb local-garatge de 119 m² per a diversos vehicles totalment diàfana i en ser cantoner amb finestres i entrada de llum natural. Primera planta habitatge 4 Habitacions, 1 dobla (amb accés a balcó) i 3 àmplies individuals. Bany complet amb dutxa i banyera d'hidromassatge molt espaiós. Saló independent amb accés a balcó. Cuina Office ampli completament equipat amb un bon espai de treball. Habitatge cantoner completament exterior. Segona planta 2 àmplies terrasses molt ben aprofitades amb connexió TV. Trobem també una sala diàfana polivalent preparada per a dinars familiars amb lavabo. Casa completament reformada. Fusteria exterior d'alumini climàtic. Calefacció mitjançant radiadors. Aire Condicionat. Propera a Carretera Barcelona i bon accés a C-58. Zona amb tota mena de serveis.
Falgueras inmobiliaria, la seva agència familiar, personalitzada i de confiança.
Características
Tipo de inmueble
Casa adosadaDisponibilidad
Sin restriccionesCalefacción
Gas naturalEstado
BienGaraje
PrivadoAscensor
NoAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / año
- Terraza
- Balcón
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
1.610 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
1.610 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
450.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
47.347 €
Coste total del inmueble:
497.347 €
Ahorro aportado:
90.000 €
Importe de la hipoteca:
407.347 €
Intereses totales:
172.078 €
Coste total con hipoteca
669.425 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.