- 12 habs.
- 3 baños
- 650 m²
Finca rústica en venta en Del Vern, 21, Arbúcies
Arbúcies
PRODUCTE APIALIA - Casa senyorial del 1900 ubicada en ple centre d'Arbúcies, amb façana a 4 vents molt lluminosa i assolellada.
La casa consta planta baixa i tres plantes amb la següent distribució:
Planta baixa amb 170 m² construïts on trobem l'accés a la casa en diverses dependències i zona terrassa amb accés a pati privat.
A la primera planta - habitatge de 150 m² construïts i distribuïts amb diversos dormitoris i sortida a balcó.
A la planta segona - habitatge de 150 m² construïts i distribuïts amb diversos dormitoris i cuina i sortida a balcó.
A la planta tercera - Sota coberta de 168 m² construïts i diàfana per poder distribuir com es vulgui.
Actualment, la finca és habitable menys el sota coberta.
Casa amb moltes possibilitats, ja que es pot realitzar un habitatge a cada planta.
El immoble està situat en zona tensionada. Cèdula d'habitabilitat CHG00597419001 vigent fins al 14/08/2034. CEE amb registre NPYDRFNCT fins al 28/04/2034 El preu ofertat no inclou els impostos, ITP (Tipus vigent), ni les despeses notarials i registrals segons aranzels, que van a càrrec del comprador. El preu sí que inclou els honoraris d'intermediació de l'API. Propietari no considerat gran tenidor
Localització
Características
Tipo de inmueble
Finca rústicaDisponibilidad
Sin restriccionesOrientación
SuroesteEstado
BienAntigüedad
+ 100 añosGaraje
PrivadoAscensor
NoAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:EEmisiones:267 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:EEmisiones:56 kg CO₂ m² / año
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
894 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
894 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
249.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
26.971 €
Coste total del inmueble:
275.971 €
Ahorro aportado:
49.800 €
Importe de la hipoteca:
226.171 €
Intereses totales:
95.543 €
Coste total con hipoteca
371.514 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.