Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 75 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a Calle el Prado, Lovaina
Vitoria - Gasteiz
CENTRO - Ático de 75 m2 distribuidos en 2 dormitorios, salón, cocina y 1 baño. Semiexterior Norte-Sur. Calefacción y agua caliente individual de gas. Ascensor a cota 0. Junto a la Catedral nueva y Plaza de la Virgen Blanca. Todos los servicios cerca. Buen estado de conservación.
Descubre el encantador barrio de Ensanche en el corazón de Vitoria, donde la belleza del Parque de la Florida se combina con la historia de la Plaza de la Virgen Blanca. Este vibrante distrito no solo alberga una amplia variedad de comercios locales, sino que también es hogar de la famosa Calle Dato y la renovada Plaza de Abastos. Con excelentes conexiones de transporte, incluyendo autobuses, tranvías y la estación de tren, Ensanche es el lugar ideal para disfrutar de la vida urbana y la cultura local.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:246 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:52 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
960 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
960 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
280.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.871 €
Cost total de l'immoble:
298.871 €
Estalvi aportat:
56.000 €
Import de la hipoteca:
242.871 €
Interessos totals:
102.597 €
Cost total amb hipoteca
401.468 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.