- 2 habs.
- 1 bany
- 60 m²
- 449 m² terreny
Casa o xalet en venda a Arealonga
Vilagarcía de Arousa
LO MÁS IMPORTANTE DE ESTE INMUEBLE es su ubicación , sus posibilidades de rehabilitación you precio
Se trata de una vivienda a rehabilitar de 60 m2 de superficie construida en planta m2. Todo ello ubicado en una parcela de 214 m2 . A mayores cuenta con un terreno en frente de 215 m2 Idalias como aparcamiento. Conectada a todos los servicios.
LA ORIENTACIÓN es Oeste en su fachada principal y Este en la fachada posterior, lo que garantiza luz solar durante todo el día.
UBICADA en zona tranquila próxima al centro de Vilagarcía
Tip de Leiro Inmobiliaria y Financiera S.L :
"El inmueble perfecto para diseñar la vivienda a tu gusto"
Os invitamos a visitarlo.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
320 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
320 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
90.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.941 €
Cost total de l'immoble:
98.941 €
Estalvi aportat:
18.000 €
Import de la hipoteca:
80.941 €
Interessos totals:
34.192 €
Cost total amb hipoteca
133.133 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.