Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 6 habs.
- 3 banys
- 824 m²
- 324 m² terreny
Casa o xalet en venda a Camiño de San Lourenzo, 4, Coruxo - Oia - Saiáns
Vigo
Estupenda casa de piedra de tres plantas muy luminosa. Está ubicada en el barrio de Coruxo a solo 5 minutos de la playa de O Vao. Con un total de 500m2 construidos, dispone también de un gran extensión de terreno de 324m2 con jardín y árboles frutales. Las vistas son envidiables, ya que se observa tanto el mar como la montaña.
Interior para rehabilitar excepto el bajo que estaba dedicado a restauración y todavía conserva la licencia.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
70 a 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.792 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.792 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
800.000 €
Impostos i despeses de la compra:
66.497 €
Cost total de l'immoble:
866.497 €
Estalvi aportat:
160.000 €
Import de la hipoteca:
706.497 €
Interessos totals:
298.449 €
Cost total amb hipoteca
1.164.946 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.


