Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 102 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a Calle Plaça Osona, Estadi - Santa Anna
Vic
Oportunitad!! Piso en venta ALQUILADO, NO SE PUEDE VISITAR. La vivienda está situada en la Plaça Osona de Vic. Consta de salón comedor, cocina independiente, 4 dormitorios y 2 baños. Ascensor. El Inmueble se encuentra alquilado a un tercero con título de arrendamiento, consúltenos por las condiciones especiales del mismo. No permite visitas físicas al inmueble. Dicha situación ha sido especialmente tenida en cuenta en la fijación del precio. Quiere màs información? No dude en ponerse en contacto con nosotros.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
377 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
377 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
104.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.303 €
Cost total de l'immoble:
116.303 €
Estalvi aportat:
20.800 €
Import de la hipoteca:
95.503 €
Interessos totals:
40.344 €
Cost total amb hipoteca
156.647 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.