- 3 habs.
- 1 bany
- 95 m²
- 2a Planta
Dúplex en venda a N/a, Gaspar Perelló
Torrevieja
Magnífico dúplex alto situado en pleno centro de La Mata, a tan solo 100 metros de la playa y rodeado de todos los servicios necesarios: supermercados, restaurantes, comercios y transporte.
La vivienda se distribuye en 3 dormitorios, 1 baño, amplio salón-comedor, cocina americana, terraza con agradables vistas al mar y un espectacular solárium privado desde el que también podrás disfrutar de vistas al Mediterráneo.
Gracias a su excelente ubicación, es una vivienda ideal tanto para residir todo el año como para disfrutar de las vacaciones o realizar una inversión con gran potencial de alquiler.
Orientación norte. Situado en segunda planta sin ascensor.
Nota legal: Tasas e impuestos no incluidos. La información proporcionada es orientativa y no vinculante jurídicamente, pudiendo contener errores.
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordEstat
Molt béPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
630 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
630 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
175.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.403 €
Cost total de l'immoble:
194.403 €
Estalvi aportat:
35.000 €
Import de la hipoteca:
159.403 €
Interessos totals:
67.337 €
Cost total amb hipoteca
261.740 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.