- 1 hab.
- 1 bany
- 54 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a San Pascual, 216, Avenida Habaneras - Curva de Palangre
Torrevieja
¡Oportunidad única! 🌟 Se vende encantador piso de **56,13 m2** situado en la hermosa localidad de **Torrevieja**, un lugar ideal para disfrutar del sol y el mar. 💙 Actualmente, esta vivienda está alquilada hasta el **26/09/2026**, lo que garantiza una renta mensual estable de solo **241 €**. Perfecto si buscas invertir sin complicaciones desde ya. 🏡 Aunque no podamos realizar visitas por ser propiedad alquilada, contamos con toda la información necesaria sobre cómo adquirir una vivienda mientras se encuentra arrendada 📄🔑 En nuestra sección 'noticias importantes' podrás descubrir todo lo que necesitas saber sobre este tipo de compra y aprovechar al máximo tu inversión inmobiliaria ¡No pierdas esta oportunidad!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Llogat amb inquilinsAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
368 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
368 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
101.300 €
Impostos i despeses de la compra:
12.033 €
Cost total de l'immoble:
113.333 €
Estalvi aportat:
20.260 €
Import de la hipoteca:
93.073 €
Interessos totals:
39.317 €
Cost total amb hipoteca
152.650 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.