- 3 habs.
- 2 banys
- 180 m²
- 2a Planta
Dúplex en venda a Calle Obispo Basulto, Torreperogil
Torreperogil
Venta de DÚPLEX en ESTRUCTURA, completamente diáfano para distribuir a su manera, posibilidad de 4 dormitorios, 2 baños, salón, cocina, balcón exterior, y 2 grandes terrazas con excelentes vistas, 50% de cochera en planta baja. No ascensor.
Gestionamos su financiación
180 m2 aproximadamente
CEE exento
Nota legal: En cumplimiento del Decreto 218/20005, de 11 de Octubre por el que se aprueba el Reglamento de Información al Consumidor en la compraventa y arrendamiento de viviendas de Andalucía, se informa a los clientes que los gastos notariales, registrales e impuestos que le sean de aplicación (IPT ó IVA + AJD) y otros gastos inherentes a la compraventa, así como los honorarios de la agencia inmobiliaria, no están incluidos en el precio. El consumidor tiene derecho a que se le entregue una copia del correspondiente documento informativo abreviado de la vivienda.
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:ExemptEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:Exempt
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
211 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
211 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
60.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.341 €
Cost total de l'immoble:
65.341 €
Estalvi aportat:
12.000 €
Import de la hipoteca:
53.341 €
Interessos totals:
22.533 €
Cost total amb hipoteca
87.874 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.