- 3 habs.
- 1 bany
- 70 m²
Pis en venda a Calle Espinosa de Los Monteros, Ciudad Jardín
Sevilla Capital
DOMOS Real Estate presenta este piso en planta primera con ascensor sito en Calle Espinosa de los Monteros de 70m² a escasos metros de Gran Plaza, distribuidos en salón-comedor, tres dormitorios, cocina y baño. La altura de los techos hace posible un altillo en el pasillo distribuidor. Edificio de las colectivas con ascensor y amplio patio comunitario.
Zona bien comunicada cercana a colegios, universidades, centros comerciales y de ocio. Próximo a las paradas de líneas 5, 22, 29, 32, 52, A4, B4 y B3 de autobús y la parada de la línea de metro de Gran Plaza.
Agenda tu visita de manera gratuita y sin compromiso.
D. I. A. de la vivienda disponible. Honorarios de notaria, registro, Hacienda (7% del valor con carácter general) gestoría e inmobiliaria (2,5% del valor de cierre + IVA, 21% del importe de los honorarios), no incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
BéAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
747 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
747 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
215.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.046 €
Cost total de l'immoble:
232.046 €
Estalvi aportat:
43.000 €
Import de la hipoteca:
189.046 €
Interessos totals:
79.860 €
Cost total amb hipoteca
311.906 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.