- 1 hab.
- 1 bany
- 58 m²
Pis en venda a Carretera Pineda, Barriada de Pineda
Sevilla Capital
Alcazar Development presenta esta vivienda en pleno corazón de la Barriada Pineda.
La vivienda es un bajo local reconvertido a vivienda legal, de 58 m2 construidos y que cuenta con licencia turística en el registro de vivienda de Turismo de Andalucía. El inmueble dispone de amplio salón con Cocina Office, Cuarto de Baño completo, y Dormitorio con armarios empotrados.
Ubicado en pequeña urbanización con paradas de autobuses justo al lado y fáciles conexiones de salida y entrada a la ciudad. Utilizable también como vivienda de inversión y rentabilidad turística. No incluidos los gastos de compraventa ni los honorarios por intermediación (2% + 21% IVA).
#ref:PIS_186
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
691 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
691 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
198.700 €
Impostos i despeses de la compra:
15.905 €
Cost total de l'immoble:
214.605 €
Estalvi aportat:
39.740 €
Import de la hipoteca:
174.865 €
Interessos totals:
73.869 €
Cost total amb hipoteca
288.474 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.