- 2 habs.
- 2 banys
- 139 m²
- 607 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Madrid, 312, Serra
Serra
Se presenta oportunidad de inversión compuesta por dos inmuebles en la provincia de Valencia.
El lote incluye:
1. chalet unifamiliar en Serra con 139 m² construidos sobre parcela de aproximadamente 607 m², distribuido en 2 habitaciones y 2 baños, construido en el año 2000 y con piscina privada.
2. piso en Tavernes Blanques de 105 m², ubicado en edificio residencial con ascensor, distribuido en 3 habitaciones y 2 baños, construido en 1978. 
Ambos activos se encuentran dentro de un proceso judicial, lo que representa una interesante oportunidad para inversores. 
Precio de la operación por el conjunto de los dos inmuebles: 163.000 € + honorarios.
Piso bancario, se paga al contado.
Para más información y condiciones económicas, contactar directamente.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Subhasta JudicialAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
587 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
587 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
163.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.203 €
Cost total de l'immoble:
181.203 €
Estalvi aportat:
32.600 €
Import de la hipoteca:
148.603 €
Interessos totals:
62.775 €
Cost total amb hipoteca
243.978 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.