Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 55 m²
- Baixos
Planta baixa en venda a Centro Ciudad
Plasencia
Piso en venta en la zona de la Avda. de la Salle, cerca de la Torre Lucía, en Plasencia. Es una planta baja exterior con acceso directo e independiente por la calle. Está ubicado en una calle muy tranquila y céntrica, sin salida, muy ancha y con posibilidad de aparcamiento en la puerta siempre. Tiene una superficie de 55 m2 distribuidos en salón, cocina con acceso a patio con pila de lavar, dos dormitorios y un baño con bañera. Se vende completamente amueblado con todo el mobiliario nuevo y con electrodomésticos. No tiene gastos de comunidad. No cobramos honorarios al comprador. Trato directo con la propiedad, total transparencia
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
289 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
289 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
83.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.721 €
Cost total de l'immoble:
89.721 €
Estalvi aportat:
16.600 €
Import de la hipoteca:
73.121 €
Interessos totals:
30.889 €
Cost total amb hipoteca
120.610 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.