Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 138 m²
- 2ª Planta
Dúplex en venda a Can Pastilla
Palma de Mallorca
Dúplex de 138m² aprox. con terrazas y solarium de 84 m² aprox. con vistas parciales al mar. Dúplex de 138m² aprox. con terrazas y solarium de 84 m² aprox. con vistas parciales al mar 138m² aprox., amplio salón comedor de 35m² aprox. con salida a la terraza, cocina amueblada y equipada con office, coladuria, 3 dormitorios, vestidor, armarios, 2 baños (1 en suite), aseo, aire acondicionado frío- calor, carpintería interior lacado en blanco, puerta de seguridad, porches de 14m2 aprox., terraza solarium de 84m² aprox., trastero comunitario para bicis, vistas parciales al mar.
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:255.2 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:83.4 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Cuina Office
- Suite - amb bany
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.372 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.372 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
695.000 €
Impostos i despeses de la compra:
44.197 €
Cost total de l'immoble:
739.197 €
Estalvi aportat:
139.000 €
Import de la hipoteca:
600.197 €
Interessos totals:
253.544 €
Cost total amb hipoteca
992.741 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Tu vivienda protegida cuando estas fuera
Arquitectos que inspeccionan tu futura casa