- 3 habs.
- 1 bany
- 66 m²
- 3a Planta
Pis en venda a Camino Real, 30, Colloto
Oviedo
Oportunidad en Colloto! Os proponemos este bonito piso, reformado, en la parte alta, en frente del Llagar de Colloto, con todos los servicios a su alcance como transporte publico (autobús y tren), farmacia, restaurantes, colegios, supermercados. etc.
Ubicado en una tercera planta, exterior, muy luminoso, reformado recientemente, con una superficie de 66 metros cuadrados, esta distribuido en tres habitaciones, dos dobles y una sencilla, salón con cocina americana y un baño.
Servicios individuales de gas ciudad.
Se vende sin mobiliario.
Portal sin barreras arquitectónicas.
Comunidad: 80 euros
Ibi: 179,72 euros
En el precio no están incluidos, el impuesto de trasmisiones patrimoniales y los gastos de notaria y registro.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
ReformatAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:55.9 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:264.1 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
560 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
560 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
159.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.623 €
Cost total de l'immoble:
173.623 €
Estalvi aportat:
31.800 €
Import de la hipoteca:
141.823 €
Interessos totals:
59.911 €
Cost total amb hipoteca
233.534 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.