- 3 habs.
- 2 banys
- 100 m²
Pis en venda a Sur - PAU 4
Móstoles
Agencia inmobiliaria de MOSTOLES zona VILLAFONTANA I - VILLAFONTANA II - FLANDES - CARLOS V - CEFERA - NUEVA YORK - LAS SIRENAS - PALACIO DE LA JUSTICIA.
-Oficina Tecnocasa:
EN VENTA:
Piso de 100 metros construidos en URBANIZACION PLAZA DE FLANDES-VILLAFONTANA I con entrada, cocina, salón, 3 dormitorios, 2 baños completos, terraza ABIERTA. URBANIZACION PRIVADA, PLAZA DE GARAJE con acceso directo desde el mismo portal. Zona con todos los servicios cercanos, Metro, Renfe, así como líneas de autobús urbanas e interurbanas prácticamente en la misma puerta, además de colegios, centro de salud, hospital, comercios y supermercados PARA ENTRAR A VIVIR.
RECUERDA, la posibilidad de conseguir hasta el 100% de financiación con nuestro departamento financiero KÍRON ¡No tendrás que preocuparte por nada! ¡Ven a visitarlo!.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.021 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.021 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
298.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.951 €
Cost total de l'immoble:
317.951 €
Estalvi aportat:
59.600 €
Import de la hipoteca:
258.351 €
Interessos totals:
109.137 €
Cost total amb hipoteca
427.088 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.