- 4 habs.
- 2 banys
- 188 m²
- 366 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Afueras, Miedes de Aragón
Miedes de Aragón
Casa de dos plantas ubicada en Lumpiaque, con un solar de 188 m² y una superficie construida total de 366 m² distribuidos en tres niveles. La planta superior está destinada a graneros, ofreciendo múltiples posibilidades de uso o reforma.
La vivienda cuenta con cuatro habitaciones y dos baños, lo que la convierte en una opción ideal para familias o para quienes buscan espacio adicional. Aunque necesita reforma, su amplitud y distribución permiten adaptarla a distintos proyectos, desde vivienda habitual hasta casa rural o inversión.
Situada en una zona tranquila, esta propiedad es perfecta para quienes buscan un entorno con encanto y potencial para personalizar a su gusto.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
366 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
366 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
103.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.143 €
Cost total de l'immoble:
113.143 €
Estalvi aportat:
20.600 €
Import de la hipoteca:
92.543 €
Interessos totals:
39.093 €
Cost total amb hipoteca
152.236 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.