- 3 habs.
- 1 bany
- 150 m²
Pis en venda a Calle Colón, 43, Miajadas
Miajadas
Casa baja con una excelente ubicación en pleno centro del pueblo, que cuenta actualmente con 3 habitaciones, cuarto de baño, cocina y una amplia nave con chimenea de leña.
La propiedad ofrece múltiples posibilidades de reforma y distribución, siendo una magnífica oportunidad para transformar el inmueble y crear la casa que siempre has imaginado, adaptada completamente a tus necesidades y gustos.
Su ubicación privilegiada, junto con sus características y posibilidades de reforma, hacen de esta propiedad una excelente oportunidad tanto como vivienda habitual como para inversión.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
105 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
105 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
29.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.381 €
Cost total de l'immoble:
32.381 €
Estalvi aportat:
5.800 €
Import de la hipoteca:
26.581 €
Interessos totals:
11.229 €
Cost total amb hipoteca
43.610 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.