Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 220 m²
- 300 m² terreny
Casa o xalet en venda a Ceceñas - Bº la Prosilla 28 Ceceñas, 28, Ceceñas - Hermosa
Medio Cudeyo
En la localidad de Ceceñas, junto a Solares, espléndida casa independiente sobre 300m2 de parcela. Planta baja con 125m2 y actualmente destinada a Negocio Cafetería, con 2 aseos, zona de almacén y cocina. Planta primera con acceso independiente y que cuenta con otros 125m2; distribuida en cocina independiente, cuarto de baño, salón y 3 dormitorios. Zona tranquila y con todos los servicios cercanos; colegio, estación de tren, etc. No dudes en solicitar a visita.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:37.2 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:65.4 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Parquet
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
922 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
922 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
260.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.471 €
Cost total de l'immoble:
285.471 €
Estalvi aportat:
52.000 €
Import de la hipoteca:
233.471 €
Interessos totals:
98.626 €
Cost total amb hipoteca
384.097 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.