- 4 habs.
- 3 banys
- 164 m²
- 3a Planta
Pis en venda a Calle Velez Malaga, La Malagueta - Monte Sancha
Málaga Capital
Qube inmobiliaria vende gran piso ubicado en segunda linea de playa con vistas al mar.
Esta amplia vivienda cuenta con entrada principal y entrada de servicio, por lo que habría posibilidad de dividir en dos pisos.
Salón independiente de unos cuarenta metros con salida a terraza.
Cuatro dormitorios, con grandes ventanales que aportan luminosidad, tres de ellos con armarios empotrados. Dos de los cuatro dormitorios cuentan con terraza.
Dos baños completos y un aseo.
Amplia cocina independiente con zona de comedor y lavadero.
En cumplimiento del Decreto de la Junta de Andalucía 218/2005 del 11 de Octubre, por el que se aprueba el Reglamento de información al consumidor en la compraventa y arrendamiento de viviendas en Andalucía, se informa al cliente que los gastos notariales | registrales | ITP | intermediación inmobiliaria y otros gastos inherentes a la compra, NO están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.881 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.881 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
845.000 €
Impostos i despeses de la compra:
53.197 €
Cost total de l'immoble:
898.197 €
Estalvi aportat:
169.000 €
Import de la hipoteca:
729.197 €
Interessos totals:
308.039 €
Cost total amb hipoteca
1.206.236 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.