- 145 m²
- 3a Planta
Àtic en venda a Ronda Segovia, Imperial
Madrid Capital
Terranova Hábitat ofrece en exclusiva este amplio ático duplex ubicado Entre el Palacio Real y Madrid Río con vistas despejadas al casco histórico de la ciudad.
En última planta, finca con ascensor, trastero y garaje, esta vivienda representa una excelente oportunidad de inversión por sus características, gran luminosidad y posibilidades de reforma: tres dormitorios amplios con ventanas, mucha luz y techos altos, , despacho/ Biblioteca, dos baños y comedor ,cocina, independientes. Una estupenda terraza exterior acompaña el salón perfecto para disfrutar en familia o con invitados al aire libre.
Contáctenos para agendar una visita y conozca su próximo hogar o inversión en el corazón de Madrid.
#ref:ÀTI_24
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.983 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.983 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
875.000 €
Impostos i despeses de la compra:
54.997 €
Cost total de l'immoble:
929.997 €
Estalvi aportat:
175.000 €
Import de la hipoteca:
754.997 €
Interessos totals:
318.937 €
Cost total amb hipoteca
1.248.934 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.