Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 62 m²
- 250 m² terreny
Finca rústica en venda a Calle Pasión, Losacio
Losacio
Casa espectacular para reformar, con grandes vistas hacia la Sierra de la Culebra. En los años 80 lo quisieron hacer "Reserva de la biosfera". Es un lugar tranquilo donde puedes desconectar del ajetreo de la ciudad, respirar aire puro, caminar por caminos pintorescos, cielos estrellados, sentir el olor de las jaras, tomillo, lavanda etc. La casa esta a pocos metros de la plaza mayor. esta a 37 km de Zamora, a 90 km de Leon y 90 de Salamanca.
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestEstat
A reformarAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
216 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
216 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
60.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.541 €
Cost total de l'immoble:
66.541 €
Estalvi aportat:
12.000 €
Import de la hipoteca:
54.541 €
Interessos totals:
23.040 €
Cost total amb hipoteca
89.581 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.



