- 3 habs.
- 2 banys
- 110 m²
Pis en venda a Carretera Icod a Buenavista, 17, Los Silos
Los Silos
¡Oportunidad única! Piso en TENERIFE con precio regulado oficial,se vende magnífico piso de Protección Oficial (VPO) en una de las zonas más tranquilas y demandada!! Los Silos / La Laguna.Al ser una vivienda calificada, su precio está completamente regulado y garantizado por debajo de los precios actuales del mercado libre en Canarias, convirtiéndose en una opción ideal para compradores que buscan su primera vivienda.La propiedad destaca por su excelente distribución, luminosidad y su óptimo estado de conservación, lista para entrar a vivir.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-oestEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Forn
- Nevera
- TV
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
721 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
721 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
210.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.596 €
Cost total de l'immoble:
224.596 €
Estalvi aportat:
42.000 €
Import de la hipoteca:
182.596 €
Interessos totals:
77.135 €
Cost total amb hipoteca
301.731 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




