- 6 habs.
- 5 banys
- 445 m²
- 650 m² terreny
Casa o xalet en venda a Los Silos
Los Silos
En venta parcela de 650 metros con DOS casas independientes en la bella localidad Tierra del Trigo, Los Silos, en el norte de la isla de Tenerife (Canarias, España)
Vivienda 1
Casa de tres plantas, dividida en tres apartamentos independientes (3 dormitorios + comedor que se puede usar como dormitorio; 2 dormitorios; estudio). 335 metros, 4,5 baños en total, 3 cocinas, vista mar, zona de barbacoa, bodega, terrazas, vatios trasteros, calefacción, gas y electricidad. Dos garajes para 6 coches en total. Reciben reformada.
Vivienda 2
Casa de una planta, (estudio con cocina y baño) 40 metros, terraza de 70 metros. Reciben reformada.
El la parcela hay varios arboles frutales adultos (aguacatero da 300-400 kg cada año, mangos, ciruelos, limoneros, etc.)
TODO LO HACEMOS POSIBLE
\"Los datos expuestos son ofrecidos por terceros, meramente informativos y se suponen correctos. La oferta está sujeta a errores, cambios de precio, omisión y o retirada del mercado sin previo aviso.¨
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.219 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.219 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
650.000 €
Impostos i despeses de la compra:
41.497 €
Cost total de l'immoble:
691.497 €
Estalvi aportat:
130.000 €
Import de la hipoteca:
561.497 €
Interessos totals:
237.196 €
Cost total amb hipoteca
928.693 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.