- 4 habs.
- 3 banys
- 147 m²
- 3000 m² terreny
Casa o xalet en venda a La Perdoma - San Antonio - Benijos
La Orotava
Encantadora casa con finca en venta en La Orotava, Cañeño, ideal para aquellos que buscan tranquilidad y espacio. Con 4 dormitorios y 3 baños, esta propiedad cuenta con una amplia terraza para disfrutar del clima privilegiado de la zona. Las cuatro edificaciones necesitan reformas.. Además, su ubicación en una zona rural ofrece un entorno natural y apacible, cercano a servicios como transporte público, restaurantes y colegios. ¡No pierdas la oportunidad de vivir en este paraíso en Tenerife!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordAigua calenta
ElectricitatEstat
A reformarAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.257 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.257 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
367.500 €
Impostos i despeses de la compra:
24.249 €
Cost total de l'immoble:
391.749 €
Estalvi aportat:
73.500 €
Import de la hipoteca:
318.249 €
Interessos totals:
134.440 €
Cost total amb hipoteca
526.189 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.