- 2 habs.
- 1 bany
- 82 m²
- 2ª Planta
Apartament en venda a Montañar - El Arenal
Jávea / Xàbia
Magnífico apartamento situado en segunda planta con ascensor, ubicado en primera línea del Montañar, en la Avenida del Mediterráneo de Jávea. La vivienda ofrece bonitas vistas al mar y se encuentra en una exclusiva urbanización con piscina y jardines comunitarios, ideal para disfrutar del clima y la tranquilidad de la zona.
Su excelente ubicación permite acceder caminando al puerto, restaurantes, comercios y todos los servicios, convirtiéndolo en una opción perfecta tanto como residencia habitual, segunda vivienda o inversión.
Una oportunidad única para vivir frente al mar en una de las zonas más demandadas de Jávea.
La información contenida en este anuncio es meramente informativa y puede estar sujeta a modificaciones, errores u omisiones sin carácter contractual. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.125 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.125 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
595.000 €
Impostos i despeses de la compra:
61.847 €
Cost total de l'immoble:
656.847 €
Estalvi aportat:
119.000 €
Import de la hipoteca:
537.847 €
Interessos totals:
227.206 €
Cost total amb hipoteca
884.053 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.