- 5 habs.
- 3 banys
- 150 m²
- 1a Planta
Pis en venda a San Ildefonso - Catedral
Jaén Capital
Se vende amplio piso de 150 m² en pleno centro de Jaén, con posibilidad de dividir en dos viviendas independientes (ver plano por privado), ideal tanto para vivir como para inversión.
Dispone de:
• 5 dormitorios
• Salón de 30 m²
• 2 baños + 1 aseo
• Cocina y lavadero
• Adaptada a movilidad reducida
Cuenta además con calefacción central (gasoil), ascensor, trastero y patio comunitario de 25 m² de uso privativo.
Plaza de garaje opcional: 50.000 €
Precio: 250.000 €
El precio de venta del inmueble no incluye los honorarios de intermediación inmobiliaria (2% + IVA, mínimo 3.000 € + IVA), ni los gastos derivados de la compraventa: notaría, registro e ITP. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
GasoilAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:22 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:22 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Traster
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
858 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
858 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.071 €
Cost total de l'immoble:
267.071 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
217.071 €
Interessos totals:
91.698 €
Cost total amb hipoteca
358.769 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.