- 3 habs.
- 1 bany
- 91 m²
- 2a Planta
Pis en venda a Centre
Igualada
Descobreix la teva pròxima llar al cor d'Igualada. Aquest fantàstic pis combina una ubicació privilegiada amb totes les comoditats modernes i un disseny actual i funcional.
Gaudeix d'una llar dissenyada per al màxim confort gràcies a uns acabats de qualitat, amb terres de gres porcellànic, portes lacades en blanc i aire condicionat per a la teva total comoditat. El saló-menjador és un espai acollidor amb aire condicionat i sortida a un balcó exterior, perfecte per relaxar-se i gaudir de les vistes al carrer i a la cúpula d'una església propera. La cuina independent d'estil modern està equipada amb mobiliari en blanc mat, placa d'inducció, forn integrat, il·luminació LED sota els armaris i un toc original amb paret de pissarra.
L'habitatge disposa de la zona de descans distribuïda en dues habitacions dobles, una d'elles amb sortida a un balcó exterior ideal per gaudir de l'aire fresc, i una habitació individual perfectament il·luminada, ideal com a zona d'estudi, despatx per teletreballar o habitació secundària. També compta amb un bany impecable i contemporani amb un ampli plat de dutxa i mampara de vidre, moble suspès i finestra exterior per a una ventilació natural. La zona d'aigües independent és un espai pràctic amb termo elèctric i zona de bugaderia que facilita les tasques diàries.
A més, podràs gaudir d'un vestidor de somni totalment equipat amb estanteries modulars i barres que ofereix un emmagatzematge excepcional per a roba i accessoris.
Situat al centre d'Igualada, tindràs accés immediat a tots els serveis, comerços, restaurants i transport públic de la zona. Aquest pis és una combinació perfecta d'estil, funcionalitat i ubicació en una de les millors zones d'Igualada.
Contacta amb nosaltres avui mateix per concertar una visita i descobrir la teva nova llar!
El venedor no té la condició de gran tenidor.
Cèdula d'habitabilitat vigent.
Certificat d'eficiència energètica vigent.
El preu de venda no inclou els impostos derivats de la compravenda (ITP), ni les despeses de notaria, Registre de la Propietat o qualsevol altra despesa inherents a la transmissió de l'immoble, d'acord amb la normativa vigent.
API N.2218/BCN / aicat: 344
CEE: WV8JCV6GB
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
+ 100 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:225 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:38 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
694 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
694 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
193.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.296 €
Cost total de l'immoble:
214.296 €
Estalvi aportat:
38.600 €
Import de la hipoteca:
175.696 €
Interessos totals:
74.220 €
Cost total amb hipoteca
288.516 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.