- 2 habs.
- 1 bany
- 84 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Humanes de Madrid
Humanes de Madrid
QUARZO Real Estate vende espléndida vivienda en Humanes de Madrid, Madrid.
El inmueble cuenta con 84 m2 construidos, los cuales se distribuyen en las siguientes dependencias: dispone de un salón-comedor, una cocina independiente, 2 habitaciones y 1 cuarto de baño completo.
Vivienda que se transmite actualmente sin posesión - cesión de remate, siendo ideal para inversores de zona.
Sito en la primera planta de un edificio residencial con ascensor de Humanes de Madrid, localidad perteneciente a la provincia de Madrid, que cuenta con todo tipo de servicios básicos disponibles, como zonas verdes, comercios, colegios, etc. Goza de buenas comunicaciones gracias a su cercanía a la estación de Cercanías de Humanes, y a las carreteras M-405, M-407 y M-410.
¡Llámenos, estaremos encantados de atenderle!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Subhasta JudicialAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
684 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
684 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
199.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.936 €
Cost total de l'immoble:
212.936 €
Estalvi aportat:
39.800 €
Import de la hipoteca:
173.136 €
Interessos totals:
73.139 €
Cost total amb hipoteca
286.075 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.