- 1 hab.
- 1 bany
- 50 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Calle la Moncloa, 14, Los Abrigos
Granadilla de Abona
Apartamento reformado en Los Abrigos – cerca de El Médano
Excelente oportunidad de compra en una zona muy demandada del sur de Tenerife. Apartamento de 50 m² con 1 habitación amplia, baño completo, cocina americana abierta al salón y balcón con vistas a la calle. Vivienda luminoso, y trastero, listo para entrar a vivir.
Ubicado en Los Abrigos, muy cerca de El Médano y Montaña Roja, una zona ideal para disfrutar del mar y con gran potencial turístico. Rodeado de comercios, restaurantes y todos los servicios, con fácil acceso a la autopista y a pocos minutos de la playa.
Comunidad: 35 €/mes
Precio: 195.000 €
Ideal como vivienda, segunda residencia o inversión.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:147 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:38 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Traster
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
671 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
671 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
195.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.696 €
Cost total de l'immoble:
208.696 €
Estalvi aportat:
39.000 €
Import de la hipoteca:
169.696 €
Interessos totals:
71.686 €
Cost total amb hipoteca
280.382 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.