- 3 habs.
- 2 banys
- 120 m²
Pis en venda a Calle Puerta de las Granadas, 3, Barrio de Albaicín
Granada Capital
Piso muy luminoso en el Albaicion alto. Piscina y terraza. Rodeado de zonas verdes en urbanizacion muy demandada. Calefacción por gas ciudad. Lavadero. Cocina amueblada. Se pueden dejar los electrodomésticos o no. Trastero de 40 m2 para 2 coches o 1 y trastero. El precio es de 40000€. Toldos y rejas en todas las ventanas. Suelo mármol salon y entrada y laminado madera en los dormitorios. Conservación excelente. 3 armarios empotrados con altillos.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Suite - amb bany
- Forn
- Balcó
- Zona Infantil
- Piscina comunitària
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.022 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.022 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
295.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.721 €
Cost total de l'immoble:
317.721 €
Estalvi aportat:
59.000 €
Import de la hipoteca:
258.721 €
Interessos totals:
109.293 €
Cost total amb hipoteca
427.014 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




