- 3 habs.
- 1 bany
- 96 m²
- Entresòl
Pis en venda a Carrer de la Maçana, Santa Eugènia
Girona Capital
Piso con terraza de tres habitaciones, 1 baño , cocina con salida a lavadero y comedor independiente , para reformar ideal para diseñar su vivienda a medida .
Consta de 95 m2 construidos con terraza cerca de la estación del AVE , trasportes públicos , comercios y servicios .
El inmueble requiere una reforma integral perfecto para redistribuir y actualizar por completo adaptándolo a gustos o maximizando su espacio . La comunidad se encuentra en buen estado y bien mantenida .
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
EntresolAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Cuina Office
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
559 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
559 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
155.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.403 €
Cost total de l'immoble:
172.403 €
Estalvi aportat:
31.000 €
Import de la hipoteca:
141.403 €
Interessos totals:
59.734 €
Cost total amb hipoteca
232.137 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.